Вартість тренінгу з продажів

Вартість корпоративного тренінгу з продажів для однієї групи до 12 осіб залежить від:

  • Обсягу робіт (тільки тренінг / посттренінг / тести / анкетування / сертифікати та ін.)
  • Тривалості тренінгу (3 години / 1 день / 2 дня).
  • Кількості учасників.
  • Складнощі теми.
  • Кваліфікації тренера.

В середньому, вартість одноденного тренінгу для групи до 12 осіб можна розділити на 3 категорії.

Низька вартість ОДНОГО тренінг-дня: до 10 тис. грн. (Пропонують тренери без досвіду роботи, методи роботи – лекції, вправи не відповідають специфіці роботи компанії).
Середня вартість ОДНОГО тренінг-дня: від 12 до 20 тис. грн. (Оптимальний, на мій погляд варіант. В вартість входить: анкетування учасників, робочі зошити, програма розробляється індивідуально, кейси і вправи адаптуються під компанію).
Висока вартість ОДНОГО тренінг-дня: від 28 тис. грн. і вище. (Як правило, пропонують тренінгові центри, тому що у вартість включають свою комісію, додаткові послуги (наприклад, Посттренінг), також, оплата їхнього офісу, секретаря, теж входить в цю вартість).

Тренінги з низькою вартістю зазвичай замовляють невеликі компанії, з колективом в 3-5 чоловік.

Тренінги з високою вартістю замовляють більше для престижу і, в такому випадку, компанії важливо “ім’я тренера”, також компанії, яким потрібен великий обсяг робіт. Їм потрібні гарантії, вони уважно вивчають відгуки. Звичайно, послуги надаються за договором.

Тому, вартість тренінгу, як і будь-яких послуг, залежить від кваліфікації і досвіду виконавця, а також, складності теми, кількості учасників тощо.

Оптимальним, на мій взгялд, є середня ціна 12 до 20 тис. грн. за тренінг-день для стандартної групи (до 12 осіб).

Найкраще безпосередньо замовити тренінг у виконавця (бізнес-тренера), так, вам не потрібно буде оплачувати комісію тренінгового центру. Ви зможете безпосередньо спілкуватися з виконавцем, обговорювати всі актуальні питання.

У вартість тренінгу входить:

  • анкетування учасників до тренінгу
  • вивчення специфіки компанії
  • аналіз запису дзвінків (для тренінгів з продажу)
  • підготовка індивідуальної програми (кейси, приклади, скрипти, інструменти)
  • робочі зошити та матеріали для кожного учасника
  • тестування і / або домашнє завдання по закінченню навчання

Супровід і посттренінг обговорюються індивідуально.

Вартість тренінгу також залежить від:

досвіду тренера (скільки тренінгів він провів)
його кваліфікації (освіта: бізнес-тренер, фасилітатор, методолог, коуч, все разом)
популярності тренера (чи є у тренера нагороди, публікації, звання тощо.)
відгуків про його роботу
амбіцій тренера
кількість посередників (замовляєте ви тренінг на пряму у виконавця або через посередника)