Що впливає на результат тренінгу з продажів

Як часто буває. Проведемо навчання, і чекаємо, що все «саме» попре вгору. Чим дорожче тренер, тим швидше чекаємо результату.

Так, попре, але у кого? У десяти-двадцяти відсотків співробітників – найбільш учнів і мотивованих.

А у «нормального більшості» без роботи по впровадженню нічого не зміниться.

Стереотипи і шаблони, що формуються роками, за пару днів, звичайно, можуть помінятися, але середовище затягує назад.

Що робити?

Спочатку заряджатися на терплячу зміну стереотипів і звичок.

Після тренінгу: скрипти, підтримка, контроль, прослуховування записів, щоденна (!)

Робота над помилками і перемогами.

І – хвалити, хвалити, хвалити, – за кожен малесенький крок в сторону «to be».

Коли в одному з проектів несподівано для всіх (і для мене теж)) на другий день впровадження після тренінгу новачок видала 100% конверсії (прийняла 14 вхідних і продала 14 апаратів для домашньої фізіотерапії), купив коробку цукерок і подарував дівчині при всіх: «Спасибі, що використовували нові методи і не стали грати в погану імпровізацію».

Ветерани, ще грають в “імпровізацію” і не пройшли стадії торгу і депресії, дивилися на це круглими очима. З досвіду, для закріплення навичок на рівні «забули, як працювати по-старому» потрібно близько місяця щоденної роботи.  Дорогий керівник … Вашої роботи.