Як готується тренінг з продажів

Щоб підвищити результативність навчання, тренер може провести діагностику рівня знань до тренінгу і після, дати рекомендації, розробити ефективні кейси, якими учасники зможуть користуватися після навчання.

Також, провести посттренінгових діагностику (перевірити засвоєння матеріалу і закріпити його). Це все може зробити будь-який досвідчений тренер, для цього не обов’язково бути співробітником тренінгової / консалтингової компанії. В даному випадку взаємодія тільки ускладнюється у зв’язку з тим, що з’являється більше учасників даного процесу і інформація іноді втрачається, виходить «зіпсований телефон».

Хоча, треба чітко розуміти, що дешево і добре не буває. Якщо тренер просить зовсім невеликий гонорар, це швидше за все пов’язано або з його невеликим досвідом або його незатребуваність на ринку (через низьку якість виконання роботи).

І те й інше негативно позначиться на навчанні. У підсумку, витратиться час, витратяться гроші, а результату не буде, більш того, учасники можуть навіть демотивована таким тренінгом і вийде зворотний еффеккт.

Як і всюди, добре, коли є золота середина. Коли працює досвідчений професіонал, але в той же час ви не переплачуєте посередникам. Тобто якщо працювати з великою тренінгової компанією, то доведеться сплатити всі її «витратні матеріали» на – рекламу, оренду офісу, зарплати і т.д.

Тому, вигідніше працювати з бізнес-тренером, фрілансером безпосередньо. Більш того, ви зможете узгодити всі орг. питання безпосередньо, без посередників, що теж зручно.

Коли бізнес-тренер працює сам на себе, як фрілансер, не платить комісію посередникам, не оплачує роботу секретаря, не знімає приміщення, а сам відповідає на дзвінки, проводить тренінги в офісах компаній, то вартість тренінгу буде значно нижче, ніж в тренінгових центрах. Ви оплачуєте за фактом тільки роботу тренера, без посередників. І ви можете за прийнятну плату знайти дуже хорошого бізнес-тренера.

Також, у такого тренера https://www.karpov.com.ua/ є досвід живих продажів, що важливо!